Mobias Bancă prietenul tuturor studenţilor

Aflându-mă pe teritoriul Univerităţii de Stat aproape în fiecare zi mi se oferă buclete cu informaţii care promovează anumite servicii sau produse.
Într-o zi am colectat vreo 5 buclete, dar unul mi-a atras atenţia, Mobias Bancă- credite pentru studenţi, eu fiind interesată în a obţine un credit am mers la bancă pentru a mă informa mai bine.
Broşura Mobias Bancă mai conţinea şi un cupon de participare la tragerea la sorţi, o tombolă care îmi oferea posibilitatea să câştig premii băneşti. Am hotărât să-l completez pentru că indiferent dacă voi folosi sau nu serviciile acestei bănci, am şanse de a câştiga, deoarece participarea la concurs nu este condiţionată de achiziţionarea unui produs sau serviciu din oferta Mobias Bancă. Am scris pe acel cupon datele personale şi am răspuns la trei întrebări legate de creditele pentru studenţi de la această bancă. Ajunsă la sediul central al băncii am pus cuponul în urna special amenajată pentru tombolă şi am întreţinut un dialog cu managerul de producţie al bancii, Sergiu Statii, care amabil m-a primit la el în birou.
Mai întâi l-am întrebat despre tombola care m-a intrigat. De la dumnealui aflasem că această campaniee promoţională a fost iniţiată cu ocazia celei de a 65-a aniversare a Universităţii de Stat şi că la finele lunii decembrie se vor desemna câştigătorii a trei premii a câte o mie de lei.
Apoi l-am rugat pe demnul statii să îmi vorbească despre afertele de credit ce sunt oferite de Mobias Bancă. Îi spun că aş dori să obţin un credit Work and Travel, dar sunt interesată şi de creditul Study.
Din broşură aflasem că suma maximă oferită de către bancă la ambele credite este de 30.000 de lei, trebuie să am o vârstă cuprinsă între 18 şi 35 de ani. La fel am aflat ce acte trebuie să prezint.
Iar domnul Statii ma informat că la creditele pentru studenţi rata dobânzii este de 17%, cu trei procente mai mică decât la creditele ordinare şi că creditul se formează pe numele studentului, dar cu garanţia suplimentară a uniua dintre părinţi.
Studenţii au posibilitatea să ramburseze creditul în trei tranşe şi să beneficieze de o perioadă de graţie de 36 luni.
Încercând să mă convingă să iau un credit domnul Statii îmi mai spunea că
Majoritatea produselor financiare de pe piaţa autohtonă sunt fie inaccesibile studenţilor, fie prea complicate în ceea ce priveşte obţinerea şi utilizarea lor. Mobiasbancă şi-a stabilit ca obiectiv şi a reuşit să creeze un pachet de produse mai accesibile şi mai flexibile pentru studenţi care mereu au nevoie de bani.

“Oferta noastră este menită să simplifice viaţa şi să redea adevărata aventură a vieţii de student. Mobias Bancă este alături în toţi anii de studenţie, noi ajutăm studenţii să fie independenţi financiar” spune reprezentantul băncii domnul Statii.

Îi mulţumesc domnului pentru informaţii şi mă cobor în holul băncii, mă apropii de o domişoară, care îmi pare a fi studentă. Încep a vorbi cu ea, aflu că o cheamă Irina Cojocaru şi este studentă la Facultatea de Drept anul doi.

Din convorbirea cu ea am aflat că ea doreşte să obţină un credit pentru aşi achita taxa de studii. “Eu am beneficiat de un crdeit Mobias Bancă anul trecut, mi-a fost atre de folos şi am fost capabilă sa-l rambursez. Anul acesta iar vreau să utilizez creditul Study de la Mobias Bancă.” îmi spune ea.

About Vera Gogu

I am your reflection!
This entry was posted in USM. Bookmark the permalink.

Leave a comment